14 octombrie 2022

oportunitati reale cu vindem ieftin

Începuturi tulburi

 Poate că nu am zis până acum dar eu am terminat facultatea de construcții pe care am aprofundat-o cu un master în inginerie structurală. Norocul” a fost că am reușit să termin studiile când domeniul construcțiilor era la pământ - nimic nu mișca și nimeni nu avea nevoie de ingineri constructori în 2013. 

 

Prin 2017 cu greu am reușit să-mi iau un apartament prin programul „Prima casă”, și doar undeva la periferie, pe un deal, lângă o padurice și o mare zonă verde. Norocul face că este în apropiere de serviciu și nu fac mai mult de 10 minute până la birou.

 

Îmi amintesc câte informații am aflat în facultate iar multe dintre ele erau considerate inutile de marea masă de studenți. Nu am înțeles atunci de ce, și nu prea înteleg nici acum.

Nu pot uita câte drumuri repetate am facut pe la depozite sau magazine de bricolaj pentru a îmi lua o pensulă, niște șuruburi sau...un alt burghiu.

 

Acum că v-am povestit toate astea pot să explic și de ce am facut-o. Nu v-am zis ca să mă laud; cred că sunt mulți alții care au terminat facultăți cu note mai mari ca mine și au apartamente mai frumoase. Unii sunt mai îndemânatici, alții mai deștepți iar de frumusețe nici nu are rost să mai zic nimic. Vreau însă să zic că am trecut prin experiența alegerii raportului perfect  între calitatea materialelor și a prețurilor bune. Pot înțelege zbaterea.

 

Optimism  cumpătat

 Mereu în viață însa am apreciat un optimism cumpătat și o provocare bună. Unde am constatat ceva greu sau mai dificil am prins interes și tot timpul am avut ceva de învățat. Mi-a plăcut să negociez cu toata lumea și unde nu ar părea că e posibil. Am negociat la un magazin de articole sportive o pereche de ghete de munte și am primit o reducere de 25%, nu stăteam așa bine cu banii.  

 

Acum, la Vindem ieftin am ocazia să negociez permanent. Sigur, se poate obține un termen mai bun un discount mai mare. Toată lumea trebuie să primească prețuri bune și servicii complete. Negociez prețul cu producătorii prin mărirea comenzilor. Livrearea lor se face direct către tine, din depozitul virtual,  gratuit. Lucrul acesta este posibil prin eliminarea costurilor legate de depozitare și manipulare.


 Oportunități reale 

Vrei sa iti faci o casă? Eu te pot ajuta. O să ai nevoie de materiale pentru structură și fundație. Gândește-te dacă nu mai vrei să fie cineva cu tine în curte, poate faceți un duplex. Se face și acolo mare economie cu prețul terenului.

 


Vei avea nevoie de izolatii, atât hidro cât și termo. Ai văzut prețurile la gaz, mai bine te ferești de ele. Alege un termosistem și vei avea o investiție potrivită situației tale. Așa te pregătești pentru o factura decentă la încălzire. Eu te ajut și cu o consultanță. 

 

Tu faci partea ta și facem noi partea noastră ca și companie. Ne dorim o extindere la nivel național ca să scădem și mai mult prețurile. Vom ajunge și mai aproape de tine. Vom fi și mai pregătiți pentru solicitările tale iar cu cât e mai mare cantitatea prețul scade din nou. Vestea bună e ca ne asigurăm constant că partea calitativă sa rămână la nivel înalt!

 


 _____________________________________

𝓐𝓻𝓽𝓲𝓬𝓸𝓵 𝓼𝓬𝓻𝓲𝓼 𝓹𝓮𝓷𝓽𝓻𝓾 𝓢𝓾𝓹𝓮𝓻𝓑𝓵𝓸𝓰

_____________________________________



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu