28 octombrie 2022

la depozit ca acasă

 

Că tot vorbeam de renovări în articolul precedent.  Să zicem că vara ce vine e musai să bag toată casa în renovare, dar din aceea serioasă, cu recompartimentare și refinisări. Eu nu zic doamne ferește da' un doamne ajuta nu strică. E clar că nu am cum să pun câte o camera în construcție. Nu pot să mut mobila de colo-colo prin casă și să umblu cu moloz și toate cele. Se depune praf și mizerie pe toate că la sfârșit, după ce ai trudit la ele să le tot muți, sunt numai bune de aruncat.

Poate sunt unii care au o hala a lor, pot să ducă acolo mobila și electrocasnicele. Poate dețin o șură sau improvizează un cort în curte undeva. Mai este și opțiunea unui prieten binevoitor care te poate ajuta cu depozitarea câteva săptămâni. Eu însă, mai modest, va trebui să mă apuc cu toate forțele să o scot din casă și să o duc undeva în siguranță.

 

O soluție bună ar fi să închiriezi un spațiu, mai mare sau mai mic, dar sa iți pui acolo mobila si alte lucruri pe care vrei sa le depozitezi in siguranță. Zise o voce in capul meu...

 

Da, opțiune de tip container de depozitare chiar sună bine. Mai ales că tot timpul am avut un fel de atracție față de aceste containere maritime. Într-o vreme mă gândeam chiar să îmi fac și casa din ele. Sunt metalice deci durabile și le poți imediat aranja cum dorești. Am mers pe o variantă mai clasică totuși cu casa, dar știu că mi-aș depozita acolo mobila și nu mi-aș face griji.

                sursa la depozit

Plus că dacă locuiești în București e și mai dificil. Nu le poți duce la vecini, nu le poți depozita în curtea blocului sau sus pe acoperiș. Continuă vocea rațiunii.

Pentru acest tip de situații cei de la depozit au și gândit soluția lor. Au disponibile diverse tipuri de spații de depozitare-  de la 1,75 mp, 3,5 mp, 4,8 mp, chiar 14 mp și până la generosul 28 mp. Cred că în unul de 28 de mp aș putea chiar locui câteva săptămâni. Da, așa bine arată! Probabil că nu e permis totuși. Cu toate acestea sunt curate și special amenajate diferitelor nevoi de depozitare.

                sursa la depozit



Avantajul este că cei de la depozit dețin mai multe spații la diferite adrese. Aud în continuare.


Pe la Otopeni în drum spre aeroport, pe Splaiul Unirii la ieșire spre mare și mai este unul la ieșire spre Giurgiu. Adresele exacte sunt pe la Depozit cu opțiuni de direcționare. Poți lua și o dubă la închiriere, nu e inclus și șoferul, dar îți duci lucrurile, instalezi aplicația, si mergi oricând să ți le ridici. E plată lunară și se emite automat factura. Plus că data viitoare când te uiți la un episod din războiul depozitelor vei ști cum e să folosești un asemenea spațiu.

Desigur, foarte important, spațiile au în dotare sisteme de alarmă.

            sursa la depozit


 _____________________________________

𝓐𝓻𝓽𝓲𝓬𝓸𝓵 𝓼𝓬𝓻𝓲𝓼 𝓹𝓮𝓷𝓽𝓻𝓾 𝓢𝓾𝓹𝓮𝓻𝓑𝓵𝓸𝓰

_____________________________________

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu