24 octombrie 2022

O surpriză catifelată

 


Zilele trecute am reușit să mă trezesc mai devreme ca de obicei. Mi-am făcut rutina matinală, scurtă - de mascul feroce și am ieșit rapid afară. Surpriză, afară frig de mama focului și cu minus în termometre. Ce minune - a venit iarna mai devreme. Peste zi s-a mai încălzit, dar un lucru e clar ne apropiem cu pași rapizi de sezonul rece.


Acuma că vine iarna iată câteva lucruri pe care le fac în perioada aceasta. Îmi plantezi cei doi pomi fructiferi tradiționali. Îmi aranjez puțin prin curte și mai arunc ce nu mai pare folositor. Aș fi aranjat lemnele dar am centrală pe gaz așa că nu am ce aranja. Dar, știu surpriză, oricum îmi iau cremă hidratantă pentru mâini. Cum vine frigul pielea de pe mâinile mele o ia razna.



Și dacă eu am nevoi de genul îmi imaginez ce probleme ar putea întâmpina în zona aceasta iubita mea. Astfel că găsesc o justificare  bună să scurtez rapid lista de cadouri și îi fac o surpriză delicată. Mă gândeam să o ajut în rutina ei matinală cat și cea de seară. Aș putea să iau o apa micelară Allurene - Refresh me nicely! Este un produs care se poate folosi și dimineața dar și seara pentru o curățare cât mai bună a tenului. Conține extract de lucuma care are o acțiune de tonifiere a pielii protejând-o ulterior. Ce mai merită menționat este că produsele Allurene sunt testate atât dermatologic, cât și oftalmologic. Este important și faptul că după folosire lasă în urmă un parfum subtil și că uniformizează culoare pielii.

 


Acuma mă gândesc dacă sa mă opresc aici sau să mai adaug ceva în coș. Până la urmă s-ar putea ca produsele Allurene să fie firi sociale. Și mai am motiv - dacă îmi iau mie cremă hidratantă pentru mâini de ce să nu îi iau și ei pentru ten? Nu știu cum a făcut și a reușit sa își ia înainte, dar pentru mâini are. Oricum mie Crema hidratantă My BFF îmi face cu ochiul. Protejează împotriva elementelor dezlănțuite ale iernii prin acțiune de hidratare si vitaminizare. O poate folosi mai ales după ce a folosit apa micelară. O va aplica pe fața, pe gât, pe decolteu și așa se poate pregăti și pentru un eventual machiaj. Ce este foarte important că se absoarbe foarte rapid, un lucru bun când ești permanent pe grabă. Lasă o senzație plăcută de moale și parfum proaspăt. Stau eu si mă gândesc așa în sinea mea, că pare genul de produs pe care îl iei ei pentru el. Oricum dacă ea e fericită și pe mine mă face fericit.



Mă opresc aici că mai pot lasă și pentru crăciun. Știi tu vin sărbătorile, vin sărbătorile”... De ce zic? Am mai văzut o cremiță interesantă. Cremă contur ochi Open my eyes – numai bună pentru ochii fericiți. Dai cu ea în jurul ochilor și doar te bucuri de cum pielea arată așa cum trebuie – întinerită, hidratată, catifelată. Mai ajută prin regenerare astfel reduce ridurile superficiale.  Se poate folosi cu succes împreună cu celelalte produse amintite mai sus.



M-am luat cu vorba, mai trebuie să ies pe afară să plantez o magnolie. Și aceasta ajută la ten doar ca are o acțiune ușor diferită. Acțiunea ei este benefică primăvara și are un efect benefic asupra tuturor care o văd.


_____________________________________

𝓐𝓻𝓽𝓲𝓬𝓸𝓵 𝓼𝓬𝓻𝓲𝓼 𝓹𝓮𝓷𝓽𝓻𝓾 𝓢𝓾𝓹𝓮𝓻𝓑𝓵𝓸𝓰

_____________________________________


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu