12 octombrie 2022

Despre timp, scris și spacer


Mai știi cum trece timpul?

Zilele trecute trebuia să semnez niște acte foarte importate, iar în procesul de semnare ar fi trebuit să îmi scriu și numele de 2 ori. Am pus mâna pe pix, de parcă nu am mai văzut în viața mea un asemeanea obiect, m-am concentrat și am dat tot ce e mai bun din mine. După ce am scris numele (atenție nu ajusesem la prenume) deja aveam două greșeli. Nici nu ai zice că ar fi scris un om matur propriul nume. Legat de timp este faptul că în facultate puteam scrie după vorbit liber și după ce mă uitam peste cursuri în sesiune, cam 80% era lizibil, restul se interpreta din context.

Am terminat facultatea iar timpul având o singură direcție, scrisul de mână a devenit mai puțin necesar, de cele mai multe ori fiind înlocuit cu foarte mare succes cu cel de tipar. În felul acesta înteleg, nu doar eu, ce am vrut să scriu, dar și ceilalți care îmi urmăresc textele. Amintind de facultate, zi că nu ți s-a întamplat și tie să citești cursurile altcuiva și nu te-ai chinuit să descifrezi scrisul egiptean. Lucru bun zic eu cu scrisul de tipar.

Scrisul la tastatură a intrat tot mai puternic în activitatea curentă, ajutându-mă tot mai mult – pe blog. Apoi la cartea nepublicată (încă). La lucru zi de zi. La comunicări oficiale pe mail sau pe rețelele de socializare. Este evident că tehnologia face parte din noi. Știi cum se zice că telefonul a devenit o extensie a omului? Ei bine, eu simt că fara o tastatură bună sunt lipsit de o mână, și încă de dreapta, adică aceea bună. Să nu uităm cât de importantă este editarea, corectarea, aranjarea frazelor și nu-mi mai imaginez viața fără tastatură.

Că veni vorba de tastatură, cei de la Spacer au câteva bune în zona Gaming, mecanice zic. Bine, au ei mai multe: scaune ergonomice, covoare pentru acestea, carcase în care să îți pui tu cu mânuța ta componentele alese pentru super PC-ul tău actualizat. Mie îmi place să le asamblez, este o satisfacție în tot procesul, pe care am descoperit-o dinainte ca oamenii să inventeze clipurile video asmr.

Ok, acum că știm că avem tot ce ne trebuie pentru scris trebuie să ne gândim și la necesitățile complementare. Pentru a scrie trebuie să fii inspirat sau cel puțin să mai alternezi statul la calculator și cu mișcarea, și desigur cu sportul. Prea des ne plângem de o stare generală de oboseală și iritare. Aceasta poate surbeni și din la lipsa activităților fizice mai mult sau mai puțin intense.

La nivel de activități mie îmi plac plimbările prin natură. Norocul face că prin preajmă este o pădurice despre care unii chiar spun că este bântuită. Merg tare bine plimbările pe bicicletă pe acolo. Sunt trasee mai cunoscute cât și unele ce se doresc a fi descoperite. Se poate merge ziua pe lumină să admiri culori și umbre, sau nopatea să admiri doar umbre și spectre. Oricum ar fi dacă mergi pe bicicletă e bine să îți pui un suport mai solid pentru telefon. Cei de la Spacer au unele opțiuni foarte bune în zona de Sport si calatorie.

Referitor la timp și travel... Mă duc zilele urmatoare într-o călatorie în Sicilia. Ce-ți aduc de la vărul ‘talian?




_____________________________________

𝓐𝓻𝓽𝓲𝓬𝓸𝓵 𝓼𝓬𝓻𝓲𝓼 𝓹𝓮𝓷𝓽𝓻𝓾 𝓢𝓾𝓹𝓮𝓻𝓑𝓵𝓸𝓰

_____________________________________


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu