26 octombrie 2022

tapet decorativ și ninja inventiv

 

Ziceam zilele trecute că vine iarna. Nu vreau să infirm, încă vine, e un fapt confirmat si de comportamentul de până acuma al vremei. Anul acesta, cel puțin la Cluj, ea a stat cu ochii pe calendar. De exemplu în 31 august au fost 31 de grade – vreme frumoasă de vară, ceva delicios. La 2 septembrie fiind toamnă deja au fost 16 grade. 


Sursa timeanddate.com



Dar de ce ziceam de iarnă?

Adevărul e ca am început să stau mai mult în casă pentru că vremea rea și rece nu mă prea prinde. Și atunci prefer să stau în casă la cald. Stând înăuntru mai îmi găsesc câte o activitate. Poate citesc o carte, mai fac niște exerciții de sport, mă uit la un film și mai ales stau la birou.

 

Într-o după-amiază stând frumos la birou si gândindu-mă la ce să scriu mă uitam la pereții casei mele de un alb absolut. Bine, erau așa când i-am vopsit acum 6 ani. Pe ici pe colo mai răsare câte o pată ori de cerneală ori de la pisoi. Iar ocd-ul mă stresează rău în aceste situații. Așa că deja mă gândeam oare ce variante se mai pot identifica pentru pereți în afară de vopsea. 


Frunzărind pe net am identificat mai multe soluții printre care și tapetul decorativ. Nici nu mă gândeam că ia cineva în serios opțiunea aceasta. Când eram mic, doar camera de copii, adică a mea, avea tapet din toată casa. Avea un model inspirat din natură și a trebuit schimbat când am devenit mai mare din cauze, cred eu, evidente.


Mai studiind am ajuns să găsesc mai mulți furnizori printre care unul chiar din oraș. E un lucru bun să poți să vezi produsele, să le atingi, să le simți textura. Să ți le imaginezi cum o să le lipești pe perete, dacă e exact potrivit nevoii tale. Colecția de tapet de la Axelen mi-a lăsat o impresie puternică de elegant și chiar luxos. Diversitatea de modele a magazinului pot satisface aproape orice moft, iar faptul că sunt lavabile parcă mă liniștește puțin în avans. Un lucru bun este și că fiind rezistente sunt potrivite și în zonele mai intens circulate, dar la o adică pot fi și înlocuite ușor.


Pare relaxantă o variantă inspirată chiar din amenajarea deja existentă cât și din natură. Biroul este alb și susține cu brio un monitor și mici accesorii. Lângă accesorii am doi bambuși care sunt foarte diferiți. Unul crește ca tras în sus, celălalt mai molcom, ca un ardelean sadea, a crescut în trei ani trei cm. Pot alege pe perete o temă de frunză de bambus, poate mai echilibrez situația si feng shui-ul. La o interogare în caseta de căutare am găsit tapet decorativ Philipp Plein cu model frunze bambus. Stați să vedem dacă se potrivește:

sursa arhiva personala 

Și cu o rolă de tapet personalizez toată zona biroului.

Cred că acum când o să mă apuc de scris doar despre junglă și ninja o sa îmi vină idei. 

Dacă mă mai gândesc mult pot alege ceva mai clasic și din zona tapetului decorativ Canvas pare că se potrivește bine cu bambusul.


tu ce părere ai, ce ar trebui să aleg? lasă-mi un semn în comentarii!


_____________________________________

𝓐𝓻𝓽𝓲𝓬𝓸𝓵 𝓼𝓬𝓻𝓲𝓼 𝓹𝓮𝓷𝓽𝓻𝓾 𝓢𝓾𝓹𝓮𝓻𝓑𝓵𝓸𝓰

_____________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu