04 noiembrie 2022

C.o.d.i. - misiune imperială

 Eu sunt Codi. Nu vine de la Codiță, nicidecum, ci are o explicație extra secretă. Numele este unul de cod și se descifrează în felul următor - Covert Operations Deadly Ispector.



Sursa: arhivă personală

Am responsabilități foarte importante. În principiu culeg informații despre universul lumesc. Ziua, ca să nu bată prea mult la ochi, stau cuminte pe canapea și ascult tot ce se întâmplă. Dacă e ceva super important deschid ochii pentru a avea dovada vizuală. Câteodată sunt ademenit cu mâncare. De cele mai multe ori sunt nevoit să răspund pozitiv pentru a nu atrage atenția. Dar e și bună mancarea, un mic răsfăț.

Cei pe care îi urmaresc eu sunt doi umani tipici. Un mascul și o femelă, care când mă văd prin preajmă, încep să mieune dizgrațios. Câteodată mai încerc să le explic cum se face, astfel ocazional pot vedea o îmbunătățire temporară a limbajului femelei. Masculul nu are pic de talent la mieunească. 

Cu toate că nu am reușit să îi fac să înțeleagă limba universală, pot spune că îmi sunt dragi cei doi umani. După cei trei ani de observații am dovezi că sunt șanse să evolueze la o stare superioară. Am putut observa că tot mai des au în meniu carne, utilă pentru hrănirea unei feline mortale. Știu pentru că îmi dau să degust înainte de a lua masa, cel puțin asta am reușit să îi învăț. Uneori îi văd moțăind pe canapea în timpul zilei. O activitate normală pentru un inspector. Cum poți altfel să acționezi în misiuni secrete de noapte dacă ai fost treaz toată ziua... Un nonsens.

Uneori, când mă las copleșit de responsabilitățile mele, cei doi reușesc să mă supere. Efectiv îmi apasă acele butoane. Ba nu mă lasă să mă deplasez în locurile secrete din șifonier, ba încearcă să intervină în misiunea mea de culegere date, încercând să interacționeze tactil cu mine. Câteodată chiar mă ridică cu totul, și apoi fac ceva cu casa, pentru că se rotește în jurul nostru. Ocazional apare și un uman mini care este la fel de enervant. În astfel de momente aproape că găsesc oportunitatea îndeplinirii scopului final. Fiind însă o felină rațională mai amân momentul.

O cauză poate fi și datorită nisipului de la Imperial Care White. În timpul nopții când plec în misiune la litieră pot folosi cu demnitate nisipul de pisici cu control maxim al mirosului, efectul bentonitei naturale. Desigur, culoarea albă este un atu reușind a-l identifica mult mai ușor în lipsa luminii. În urma mea rămâne în continuare un miros de iasomnie, fiind astfel mulțumit de încă o misiune îndeplită cu succes. 

Un alt aspect al misiunilor nocturne este că nisipul se regenerează iar bulgărașii dispar în totalitate. Încă lucrez și revin cu informații utile când aflu care este implicarea umanilor în subiect.

Celelalte misiuni au un grad prea înalt de securitate și nu pot divulga nimic despre ele. Informațiile respective ar putea să va transforme creierele în terci. Și acum pentru a uita tot, repetă dupa mine: miau covert miau operative, miau deadly… miau, miau, miaaauu.



 _____________________________________

𝓐𝓻𝓽𝓲𝓬𝓸𝓵 𝓼𝓬𝓻𝓲𝓼 𝓹𝓮𝓷𝓽𝓻𝓾 𝓢𝓾𝓹𝓮𝓻𝓑𝓵𝓸𝓰

_____________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu