16 noiembrie 2022

Promoționale WOW Today

 

Știu că și tu ca și mine și, de altfel, ca restul lumii, sigur ai observat că vine sfârșitul anului (era să zic al lumii). Și odată cu el vin sărbătorile mult așteptate de copii. Acestea vin aduse de moșul la copiii cuminți, iar în lumea business la colaboratorii de succes. Toată lumea e în frenezie să ia cadouri cât mai frumoase, cât mai complete, foarte speciale, dar nici să nu producă jenă fiind prea scumpe sau prea ieftine. Se caută coșuri de produse fine, sunt căutate și produsele de birou, pixuri, agende, calendare. Sunt bune cănile sau alte vase de băut ceaiul sau cafeaua. Dar sunt toate aceste și utile? Sunt, dar dacă toată lumea ia aceleași produse, nu e cumva redundant, așa, ca schimbul de mărțișoare?

Eu dacă aș avea o companie de succes aș căuta sa mă diferențiez. Ce ar avea nevoie angajații mai mult?

Este oportun ca unele cadouri de sărbători să fie și promoționale? Eu zic că da. O umbrelă inscripționată elegant cu numele companiei va păzi în continuare omul uscat de ploaie. Iar dacă este o umbrelă drăguță aceasta va fi și folosită cu fiecare ocazie. Aceasta va trimite un mesaj puternic din partea companiei către angajați și restul lumii Noi avem grija de angajații noștri”. Mai ales că se întâmplă de nenumărate ori să ajungi la birou pe vreme bună și să pleci pe furtună sau alte trăsnăi meteo.



Ziceam de umbrelă dar momentan se cam schimbă sezonul. Mă gândesc că pe aceleași considerente de mai sus ar fi la fel de oportun un hanorac sau chiar o geacă. Acestea pot fi folosite în cadrul companiei sau în zone care nu au legătura cu job-ul.  Mesajul vizual va fi permanent acolo.

Angajaților noi le-aș face un kit de debut în companie. Pachetul ar conține legitimația cu design personalizat plus o cană gravată cu un alias, și, neapărat, nelipsita agendă. Toate sunt super utile și îți dau o senzație de apartenență la companie, de integrare și de bun venit.

Pentru ocazii mai speciale se pot alege promoționale WOW. Acestea pot fi diferite obiecte cu diferite utilități practice dar diferite față de ce se găsește pe piață. Poate fi un rucsac pentru o persoană care călătorește mult în interes de serviciu, poate fi un stick de memorie Loken sau chiar o pereche de căști.

memorie Loken Token


Eu daca mi-aș face mie un cadou aș alege ceva calmant. Am vazut pe site la https://www.todayadvertising un glob rotitor foarte interesant. Nu are un motoraș și totuși se rotește lent. Folosește puterea combinată a gravitației și a luminii ambientale, iar acest lucru mi se pare liniștitor și îmi restabilește încrederea în geniul uman.


Glob rotitor

Tu ce ai alege? Îmi poți zice în comentarii, sunt foarte curios.

Hai, spor la Secret Santa!


_____________________________________

𝓐𝓻𝓽𝓲𝓬𝓸𝓵 𝓼𝓬𝓻𝓲𝓼 𝓹𝓮𝓷𝓽𝓻𝓾 𝓢𝓾𝓹𝓮𝓻𝓑𝓵𝓸𝓰

____________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu