14 martie 2023

A venit primăvara, să înceapă renovarea!

 A venit primăvara, primiți cu renovarea?

 Cum ziceam în unul din articolele precedente a venit primăvara. Știi și tu că aceasta aduce cantități importante de bună dispoziție prin aportul crescut de vitamina D, înverzirea și înflorirea naturii. Nu mai e mult până o să aud iar zumzăitul calmant al albinelor și trilurile noi născocite de pasările rătăcitoare revenite din cantonament. Totul pare mai luminos, curat și plin de speranță. Mai sunt doar câteva zile  până iar voi constata  amplasarea strategica prin tot orașul  a magnoliilor și a frumuseții lor în contrast cu cerul azuriu și dureros de înalt.

Odată cu această resetare din afară pare că se acționează și un comutator interior. Poate fi o condiționare preistorică sau poate e doar o dorință ludică de a face o nouă amenajare interioară de dragul activității, însă tare îmi vine să zugrăvesc tot apartamentul, să mut mobila, să desenez ceva ciudat pe un perete...

Acest lucru aduce pe lângă aportul de prospețime și un plus de sănătate prin igienizare.

Materialele de construcții și inflația

Acum cred că toată lumea e la curent cu fenomenul numit inflație. Iar prețurile nu s-au calmat pe cât ne- am fi dorit și nici nu consider că o să se întâmple în curând această scădere. De aceea cred că fiecare este îndreptățit să își utilizeze creativitatea și imaginația pentru a obține cât mai mult (dacă acest lucru își dorește) cu cât mai puțin.


Mi-am făcut un mic calcul. Să zicem că pentru un apartament de două camere am nevoie cam de 20 l de vopsea lavabilă. Am aruncat un ochi pe net la marii retaileri de materiale de construcții și mi-am făcut o idee, care idee m-a înfricoșat puțin. Am zis că trebuie să caut alternative și asta am și făcut. Am mers mai adânc în online.  Mi-am amintit că am auzit pe undeva de un concept nou de business în domeniu, denumit Depozitul Virtual. Am intrat pe site https://vindem-ieftin.ro/depozit-virtual/  să compar prețurile. La o primă vedere acesta este mai competitiv cu până la 8% (pentru un anumit produs pentru care am făcut eu calculul). O fi mult, o fi puțin? Am lansat o cerere de ofertă și urmează să văd mai exact. Imediat am primit o confirmare pe e-mail că a fost înregistrată cererea. Abia aștept să încep negocierea, pentru că da, în funcție de cantități și produse poți primi o ofertă personalizată pentru necesitățile proprii. Ai parte de consultanță specializată care se ocupă personal pentru a primi cea mai potrivită soluție și preț ținând cont și de amplasarea în țară sau chiar în străinătate.


                Conceptul Depozit Virtual


Cerere și ofertă

Din păcate, până la publicarea articolului nu am primit încă un răspuns final pentru cererea de ofertă. Am primit însă un apel telefonic prin care am fost informat ca se ocupă de solicitare.  Cantitățile cerute este posibil să fie un pic cam mici ca să merite transportul gratuit. Cum va decurge toată tranzacția până la final o sa descriu printr-un later edit. Până atunci te poți uita pe la ei pe site - vezi detalii.

Cum ziceam și la inceput, primăvara e deja pe aici și am văzut și corcoduși în floare prin Bihor. Mă cam roade nerăbdarea să fac scandal în casă și apoi să fac înapoi iar frumos. Mai ales că drumuri de plecat și venit pare că o să am tot anul așa că atunci când revin acasă vreau să fie mai bine ca la cazările bune.  

Comentarii 

Tu ce părere ai despre acest concept? Ai fi tentat să îl folosești pentru o construcție proprie? Sau mai degrabă ești interesat să deții un depozit virtual pe care sa îl administrezi? Este disponibilă și această opțiune. Lasă-mi un semn în comentarii. Sunt curios de părerea ta!


later edit. Am primit produsele, am renovat prin casă si arată spectaculos!

 _______________________________________

    Articol scris pentru SuperBlog

 _______________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu