17 martie 2023

Posh idea – HostPrior

Posh idea 

De vreun an așa se tot coace în minte o idee.

Scriu în online de ceva timp și chiar dacă tot timpul acesta a fost doar o activitate secundară, un loc unde îmi pot evoca ideile atât de pline de sine, parcă ar veni momentul să mă mut într-o zona a mea.

O găzduire web profesională găsesc că devine obligatorie.

Nu mă înțelegeți greșit, e perfect pe subdomeniu – nu ai bătăi de cap. Dacă merge te poți bucura de serviciu, dacă nu merge nu ai ce-i face. Bine, de obicei merge, nu are ce sa nu meargă, dar și dacă se gândește furnizorul sa închidă serviciul clar pierd zece ani de muncă. Știu, sună puțin terifiant.


Frământări - argumente 

Așa că mă gândeam să îmi dezvolt și eu acolo un site wordpress. Prezintă speranță și faptul că dobrogeanca  mea dulce a sugerat să se ocupe puțin de design-ul acestuia. Menționa că dacă tot a făcut acel curs de web design să-și pună în practică cunoștințele. Eu nu-mi fac griji, sigur o să fie minunat.

Aș putea face acest site cum îmi doresc eu. Pot să pun meniu cu proză/ poezie / poze / propoziții absurde și alte p-uri. Este o posibilitate să pun și un mic posh shop acolo – un tricou, o șapcă, o măslină. Sigur s-ar vinde ca pâinea caldă. Nu?

Ar putea unii sponsori să devină interesați să pună câte un banner pe ici-colo. Acest lucru necesită iar un control și o flexibilitate mai ridicate la site, care nu sunt disponibile pe subdomeniu.

Tu știi să lucrezi la site-uri? Știi pe unde să modifici și cum să le setezi? Eu nu am nici un fel de astfel de cunoștințe. Nu știu de ce. Când eram în generală și studiam nemuritorul Pascal nu înțelegeam nimic. Apoi am întâlnit mult mai târziu ceva program Fortran. Cu greu am dibuit o soluție să-mi iau examenul. Totuși o să mă pun să învăț una alta. Parcă așa era - dacă chiar ești dispus și depui eforturile necesare ajungi să pricepi și să iți reușească lucrurile, chiar și programarea. Sigur că da.

Până atunci însă, în mod clar o să am nevoie de o găzduire Word Press.


Cerinte hosting

Pentru mine acest serviciu de hosting ar trebui să poată face următoarele:

  1. -          Să poată oferi migrare de la un serviciu de găzduire la altul în mod sigur și corect
  2. -          Să permită conectarea printr-un protocol SSL criptat "https"
  3. -          Să integreze și să se adapteze la diverse programe și funcții
  4. -          Să ofere suport tehnic prin personal uman
  5. -          Să fie rapid în funcție de necesități


Eplicații cerințe

Să le luăm pe rând...

Am explicat mai sus că din păcate nu le am cu programarea. Astfel mi se pare necesar ca un furnizor de găzduire profesională site-uri să ofere și migrarea. Nu cred că are rost sa îmi chinui neuronul cu lucruri tehnice așa complicate.

În al doilea rând e destul de clar. Lumea este plină de pericole atât în offline cat și în online. Poate în viața de zi cu zi te prinzi mai ușor când ești în pericol fiind atât de obișnuit cu el. În online e dificil câteodată. Cineva sau ceva iți poate ataca pagina cu un malware și să-ți fure datele iar tu nici nu știi, nici nu îți dai seama.

 În al treilea rând e necesar ca serviciul să fie adaptabil. Dacă, să zicem, aș avea nevoie de un modul în C++ sau PHP sau poate JAVA, acest lucru să fie posibil. Nu știu cum aș putea să conștientizez eu că am această nevoie, dar așa, să se poată. Poate fi, da, o oportunitate externă sau o idee care ar apărea din senin în urma unor studii intense pe internet.

În al patrulea rând cred că ideea este la fel - destul de limpede. În lumea de azi toate companiile mari de tehnologie și servicii accelerează relaționarea spre automatizare și AI. Nu mai poți da de un om care sa îți poată înțelege problemele și să încerce să te ajute.

 

Viteza de încărcare

Să nu uit de viteză. Cum era? Nu mai are timpul răbdare în secolul vitezei? Dar în acest caz chiar așa este. Dacă ți se încarcă site-ul greu nu o să stea nimeni să aștepte să-ți citească elucubrațiile. Așa că e nevoie ca serverul pe care va rula site-ul chiar să-și facă bine treaba. Echipamentele să fie de ultimă generație și optimizate corespunzător.


Am tot scris cerințe dar e posibil să am și răspunsul la ele.  Bravo, Igor [pat on the shoulder], felicitări!  N-o să țin doar pentru mine așa că îți zic și ție. Mă gândeam la o găzduire HostPrior. Din ce am studiat bifează tot ce am scris mai sus și mai ales acea comunicare prin personal uman.

 

Tu ce părere ai despre utilizarea site-urilor domeniu sau subdomeniu? Crezi că e un lucru bun să ai mai mult control? Cum ți se par cei de la HostPrior?  Așa-i că e un lucru bun să vorbești cu o persoană reală când vrei să rezolvi o problemă pe care nu o înțelegi pe deplin? 

Lasă-mi un semn în comentarii. Sunt curios de părerea ta!


 _______________________________________

    Articol scris pentru SuperBlog

 _______________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu