06 mai 2012

speak/pink floyd



vineri - seara de concerte in cluj

aveam de ales intre acesta si un altul total diferit.

l-am ales pe acesta pentru ca pink floyd e un nume foarte mare printre mostrii sacri ai rock-ului.

tipii sunt o trupa "tribute", prima data in contact cu ei si mi-a placut, sincer, ce am simtit acolo.

singura mea problema cand am ajuns acolo si mi-am dat seama ca vreau sa scriu despre ei era ca nu o sa am poze, dar am intalnit un fotograf foarte dragut (draguta poate trebuia sa zic) acolo care m-a ajutat.

prima impresie cand am ajuns era ca sunt depasit mult de media de varsta si parca a aparut o incomoditate surda.

lucrurile s-au schimbat cand deja toata lumea stia ca mai e putin pana incepe concertul.

au aparut studenti, poate chiar elevi, in numar mare si atunci am zis ca totusi romania poate fi pe drumul bun.

concertul a inceput linistit, calm, apoi a explodat intr-o energie balsamica, publicul a fost extraordinar, atmosfera care te poate energiza pe multe luni inainte.

linistit nu am fost, toata ziua am fost efervescent, nu avea cum un concert speak floyd sa nu ma exalteze.

asa ca am vorbit cu domnul saxofonist: "daca ar fi aici cei de la pink floyd ar plange probabil...", "eh cantam bine".

am inteles in tonul lui multa munca dar si modestie, seriozitate, nicidecum aroganta sau infumurare.
trebuia sa ma astept la asta si sa nu zic nimic.

am intrebat impresia unei doamne (zicea ca nu poate fi obiectiva, "fiti cat de subiectiva puteti acest lucru caut", daca am inteles bine era sotia producatorului), a zis ca ii aminteste de viniluri, vama veche, adolescenta.

o tanara din public a zis la fel : vama veche:P (locul, plaja, delirul).

am tot strans pareri, iar concertul era in sangele tuturor, fata de la baie (baia baietilor) a zis ca totul e excelent, "dar am o singura problema cu solistul, degeaba tot zice mainile sus" nu-s sigur ca asa a zis, asta era insa ideea.

aici pot baga un citat foarte frumos de la o domnita ce filma cu telefonul, pentru ca mi-a trimis prin e-mail un filmulet si parerea ei: "Concertul a fost genial iar publicul a reusit sa creeze o atmosfera aproape perfecta. A fost a 5a oara cand i-am vazut pe scena si au reusit si de data asta sa-mi stoarca o lacrima:)). Fata de celelate concerte mi s-a parut ca sonorizarea a fost mult mai buna si abia astept sa-i mai ascult o data live."
filmuletul il vedeti mai jos.


desigur ca fetele aveau diferite optiuni de la caz la caz, "imi place tipul de la clape", "basistul e genial", "sunt prietena tobosarului si cred ca toti sunt de nota zece".

pe tipi nu i-am intrebat nimic pentru ca stiam ce aveau sa zica: "super tare frate" asta mi-au zis prietenii mei, m-am dus la chelnerita barului si a zis ca i-ar fi placut foarte mult sa fie in aer liber sa auda si ea ceva.

chiar inainte sa plec am vorbit cu solistul, "excelent work","thank you man, sa stii ca e destul de greu" cu un accent inconfundabil englezesc. nu i-am mai zis ce a zis tipa de la baie, am ramas subiectiv si i-am multumit pentru seara frumoasa ce ne-a oferit-o.

am facut o poza impreuna  si am plecat.




so picture this











and this





p.s. pana la urma nu am mai pus filmuletul, avea calitatea audio putin cam, sa zic asa, jignitoare la muzica ce-a inregistrat-o.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu