05 mai 2012

povestea de acasă

abrupt am fost asa raman... am vrut sa scriu azi despre speak floyd, dar se pare ca ramane pe maine din cauze obiective.

dar sa zic altceva
aseara ma pregateam sa merg in oras, la concert, cu niste suc bun (if you know that i mean), si mi-am amintit ce sa fac.

nu stiu cum sunt alti, dar eu cand stau si ma gandesc la vremurile trecute, alea pe cand paduri cutreieram si stiam ca sunt in povesti, Mark Twain, Karl May, Jules Verne, erau vremuri cand orice monstru, orice malefic era infrant, daca nu in realitate atunci macar in vis.

si ma duceam prin aventurile interzise, ma indragosteam, si toate printesele aveau un singur print, ei acelea sunt vremurile care se pot evoca usor acum, cu noua tehnologie:).


pentru ca eram pe facebuk (greseala intentionata) si am vazut un filmulet, care incalcand orice lege de copyriat (din nou) l-am luat. acuma sper ca daca l-am mentionat in credits nu o sa ma dea in judecata:D.

so picture this



p.s. sigur nu am folosit cele mai bune programele de editare, asa ca daca doriti calitatea video mai inalta aveti aici linc (ha! din nou): http://www.facebook.com/photo.php?v=317333595004306


Un comentariu: