31 mai 2012

steker

o culoare, două culori, mai multe culori
care fac parte din viața noastră...

un vis, două visuri (sau vise, depinde ce plural preferi și de conotațiile preferate) mai multe...

un ștecher și atât.

unul obișnuit, ce m-am visat eu. nu în copilărie îndepartată, nu, într-una dintre nopțile abia trecute.

tu, care m-ai văzut și ai zis că vrei să mă înghiți.

ce pot să fac eu, sunt doar un ștecher, mic, american, de culoarea laptelui, mă poți înghiți dacă vrei, iar eu o să sufăr în tăcere.

și mă trezesc în întuneric, trăiesc mirosurile interioare, chiar dacă nu le simt ci doar le imaginez (un ștecher nu are nas), trec prin supa de mâncare și sucuri gastrice. chiar sper că nu ai baut și alcool (deși la cum te cunosc e o speranță deșartă), mă gândesc acum la toate intestinele (de ce a trebuit d-zeu să le facă atât de lungi, atât de întoarse, de inguste și scârboase) la cel subțire, la cel gros.

nu o să mă afecteze călătoria, doar sunt din plastic, nici pe tine nu o să te deranjeze, m-ai înghițit corect fără cablu și cu bornele înapoi, deci promit nu te voi răni.

mă apropii de final, visez demult acest final, voi trece prin tot, dar voi ieși, sper că undeva pe iarbă, ca să nu dau de apa și de infernalul intestin al orașului...

dar ai un gând, și îl zici cu voce tare... ce-ar fi dacă aș face nițel ... anal...


so picture this

 
Nine Inch Nails - Closer 

p.s. sick enough??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu