02 mai 2012

clujul și intâiul mai!

Acesta ar trebui să fie un articol programatic, dar nu o să fie... 

mă plimbam prin cluj așa cum am mai făcut-o și în ultimile zile. câte să fi fost? cinci, maxim 6 (zile frumoase) în care am cam umblat fără program,  fără  scop, doar poate să urmăresc valul.

ieri era întâi mai și nu ne mai legăm că domnii de la șUncuius au făcut festivalul înainte (decât tradițional) și nu am mai putut face nimica, însă, în schimb de oamenii care ieri chiar au lucrat pe calea Dorobanți.

în momentul în care m-am apropiat de ei să le fac poză s-au și apucat de lopeți iar domnu' cu excavatorul a început să decoperteze cu drag minunatul nostru asfalt.


"hai mă' că ne pune pe net!"


mutra serioasă pe care mi-o afișasem i-a făcut să și creadă ce zic ei și să lucreze mai departe...

so picture this

/1
/2
/3
/4


p.s. editat 10 ani mai târziu, într-o nostalgică zi, mohorât de aprilie


High Contrast - Days Go By (2019 Mix)

Un comentariu: