26 mai 2012

partizan/in/zadar

oda banilor, romaneasca (nicidecum balcanica) pentru ca simti toata jmecheria din carpati.
dar sa ne intoarcem la zadar

e o trupa de prin alba si da - canta rock si canta bine, cec pe utub (cunoasteti limbajul globis??)
canta puternic (or powerful and nice) si original: "de la nasa pentru fina o canistra de benzina
                                                                          de la fina pentru nas o bucata grea de cas/has"

lumea, putin numeraoasa (si cu atat mai pretioasa) a cantat impreuna cu solistul, cat am stat sa ma uit la ei, am vazut sclipirea, acea sclipire care zice: da! imi place! si sunt fericit acum..."


apoi au plecat, au impachetat, au pus tot in duba, si gata

partizan a urcat pe scena.
2 piese cunosteam, si ma gandeam ca dupa zadar nu o sa mai imi placa partizan, epic


adica nu te mai astepta la nimica ma, ca tot timpul e altfel, asteapta si o sa vezi

au avut un alt ritm (bun!), o alta voce (adica acelasi solist dar altfel suna, mai bine!), si ce prezenta scenica, si ce putere asupra publicului

solistul era ca si un trol simpatic, chiar din public am primit cuvantul simpatic ( desigur fara trol, aia am vazut eu) de la o domnisoara care special pentru ei venise, desi ii mai vazuse (simpatica si ea dealtfel)

nu am stat sa vad bis-urile, eram cumva obosit, de emotii (?), de zgomot (?), de lume (?), de mine (?).
marasti-zorilor-toata lumea imi cerea tigari



so, picture this







and this












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu