21 mai 2012

sentimente in plic


Procur sentimente în plic
Le introduc in piept și – delir
Rostesc cuvinte cu venin
Iubesc de zor, mor pelin...

Procur în plic sentiment din nou
Să-l iau sau să-l refuz
E corpul meu dependent de el?
Aroma de cafea și țigara din ea
Nu-mi zice decât “da”
Visez și mor – delir
Te întâlnesc din nou în vis

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

şi de tot rămân singur în noapte
vreau să-mi cadă ghilotina pe mână, pe coate,
apoi pe-un picior, pe-alt picior
să nu mai pot alerga în gol

şi dacă tot n-am mâini şi picioare
ce-ar fi să cadă blocul din zare
peste pieptul meu, neobositul, 
mereu chinuitul,
să dispară inima cu totul?..

şi, dacă, şi atunci te voi iubi, incă,
îngroapă-mi cenuşa în mare... ce frică?
acolo peştii vor mânca restul, negrul
din dragostea mea... vor mânca totul!

și dacă mai mănânci pește câteodată
și alegi oasele cu grijă
tot se va găsi din mine puțin
să-mi guști din crudul venin 

so picture this





p.s.  cred ca e simplu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu