04 mai 2012

frizeria de poveste

//povestea din frizerie a fost deosebită.

când am intrat eu, colegul meu stătea pe o canapea unde mai stateau doi copii și mama lor, iar vizavi de ei un domn, care am aflat mai târziu ca era tatăl lor.

eu eram deja bine după experiența de lângă din croitorie, nu avea ce să se întâmple aici.

doamna, care nu stiu daca avea peste treizeci de ani îmi zice că mă lasă să stau pe canapea, nu cred că a vrut să se uite la desene (bine, nici eu).
m-am asezat și mi-am inspirat aerul plictisit.

copii mi-au atras atenția însă imediat, băiatul era mai neastâmpărat, fetița se alinta și ambii erau curioși (da, ca niște copii normali) și permanent activi ca niște perpetuum mobile în formă de minimaimuțe. părinții erau obosiți - doua epave norocoase, dar foarte politicoși, atenți și responsabili.

atunci am început sa simt căldura lor, o grămadă solidă, o iubire care cuprindea frizeria și ajungea până în stradă.
eu am simțit un gol în piept ce se adâncea simplu departe prin spate, o semitornadă de energie.
 
so picture this

Alex Calancea Band feat. Tania Cerga - Inima

p.s.: oricum fetița m-a simțit imediat, pentru că în momentul în care încerca să plângă pentru a-și impune punctul de vedere, eu o chemam să îi zic ceva: "hai să îți zic o poveste" "ba nu!" și se ascundea după mâini, și uita și de plâns și tot.

p.s.2: publicat inițial în 04.05.2012/ editat după o pandemie, în timp de război, în 08.05.2022. 
thc original https://youtu.be/zCOOWx6Y_kg Tania Cerga - Cand zambesti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu