11 octombrie 2023

Moda Toamnă-Iarnă 2023-2024: Eleganță și Confort


Lupta cu Frigul și Elementele Naturii

 

-          Am o durere de cap înfiorătoare. Mi se pare că lumea este un vârtej imens care mă atrage în centrul lui... frigul și tot vuietul, vântul și umbleala mă înving. Cum se face că nu mă pot încălzi deloc? Detest vremea și acest oraș!

Mă uit la soția mea cu disperare, simțind cum mi se scurge prin vene. Probabil că pe fața mea se citea altceva, pentru că nu am simțit nicio urmă de compasiune în privirea ei. Și eu detest frigul. Este o realitate deprimantă care te poate doborî dacă nu ești atent. Dar mie îmi displac și căldura excesivă, disconfortul, gălagia, poluarea, nedreptatea, gândurile de anxietate care își fac cuib în subconștientul meu. Desigur nu este o listă exhaustivă dar oricum nu mă las în voia lor, nu le las să mă atingă, sunt ca un copac, mă îndoi poate puțin, dar nu mă rup, cel mult pierd o frunză sau două.

 

 

A person in a skirt and boots holding a green jacket  answear.roA person in sunglasses and grey suit  Answear.ro

           sursa https://answear.ro 


 De Ce Confortul Este la Fel de Important Ca Estetica


-          Ai mers din nou la serviciu cu acei pantofi inconfortabili? Încerc eu naiv o întrebare.

-   Nu începe cu pantofii! Știu că ție nu-ți pasă, dar trebuie să fiu îmbrăcată elegant și prezentabilă la serviciu.

Sunt niște aspecte pe care doar femeile le înțeleg pe deplin. Eu știu că, dacă picioarele nu sunt bine așezate în încălțăminte, nu pot ieși din casă. Cum adică să port încălțăminte care mă omoară în cinci pași doar pentru ca cineva să vadă ce pantofi drăguți pot fi asortați cu o posetă și o curea? Înțeleg, dar...

 

-          Ok, am o idee. Vreau să o explorăm împreună, cu calm și înțelegere, spun, punând mâna pe telefonul meu, care are ecranul crăpat. Ea strâmbă din nas când vede că încă nu l-am dus la reparat. Pe mine nu mă deranjează, oricum au trecut doi ani peste el, faptul că încă funcționează este un bonus. Uite, intrăm aici și ne uităm, alegem niște ghete elegante și simple, și totul va fi minunat. Trebuie totuși să păstrăm confortul înaintea esteticii, fără îndoială.

 

A person lying on a white surface   answear.roA person lying on a white surface   answear.ro

           sursa https://answear.ro 


 O Alegere Echilibrată: Sneakersi, Pantofi cu Talpă Groasă și Ghete Jodhpur

În timp ce glisez prin poze, aud alarma de la telefon. Încerc să o opresc, dar sună în continuare... deschid ochii, întind mâna după telefonul de pe noptieră și opresc alarma. În liniștea camerei, îmi dau seama că nu am mai visat de ani de zile nimic, dar și când visez, măcar e un coșmar. Plus că nu are nicio legătură cu viața mea reală. Soția mea se întoarce spre mine, zâmbește fără să deschidă ochii și mă ia în brațe, semn că vrea să mai dormim puțin, e totuși weekend.

Pun deoparte visele urâte și decid să le transform în unele frumoase. Iau telefonul și, cu un gest de ninja, încep să caut pe net informații utile. În tendințele sezonului toamnă-iarnă 2023-2024 se poartă lucruri simple: sneakersi albi sau colorați, pantofi cu talpă groasă, ghete jodhpur și bocanci. Știindu-mă adept al stilului rock și punk, alegerea mea simplă este să consult linkul următor https://answear.ro/k/barbati/incaltaminte/ghete, pentru a-mi găsi perechea cea mai frumoasă de bocanci negri.

A collage of a pair of black boots
                             sursa https://answear.ro  

 Nu-i așa că sunt perfecți? Cu liniile simple și elegante, cu contrastul ușor al cusăturilor, îi pot asorta ușor cu orice pereche de blugi sau unele perechi de pantaloni chino dar pot ieși afară fără teamă. Sunt îmblăniți, au talpă aderentă și se potrivesc perfect în condițiile iernii și a frigului prelungit. Sunt sigur că nu o să mă plâng de frig cu o astfel de pereche de încălțăminte.

 

 Paltoanele din Sezonul Toamnă-Iarnă 2023-2024: Eleganță și Confort

În ceea ce privește moda pentru toamna 2023-2024, paltoanele pentru doamne devin adevăratele mele complice în căutarea perfectă a echilibrului între eleganță și confort. În această perioadă de tranziție către sezonul rece, consider că paltoanele sunt alegerea perfectă. Cu gusturile mele, mă simt totuși atras de paltoanele care adaugă o notă de rafinament, dar rămân în același timp prietenoase cu confortul. În tendințele actuale, observ o preferință pentru paltoanele cu linii simple și clasice, care pot fi adaptate la diverse ocazii. Culoarea joacă un rol important, iar paltoanele vin într-o paletă variată, de la culori reci, diverse nuanțe de gri până la nuanțe vii care aduc un strop de energie în zilele mai sumbre. Vedeta din acest sezon va fi paltonul negru supradimensionat. Cu atât de multe opțiuni disponibile, consider că fiecare femeie poate găsi paltonul ideal pentru a-și exprima stilul personal și pentru a se bucura de sezonul rece cu încredere și eleganță. paltoane pentru doamne pe Answear.ro poti găsi cu ușurință acea piesă care se potrivește perfect personalității și nevoilor tale.

 

palton negrupalron bej

                    sursa https://answear.ro  

 Un Secret Pregătit Cu Dragoste: O Supriză Pentru Soția Ta

Îmi pun telefonul jos și mă gândesc că pot cu această achiziție de ghete perfecte să fac o surpriză și pentru superba mea soție. Desigur, aș pot lua în considerare și o eșarfă supradimensionată în carouri sau ceva franjurat. Pot avea în vedere chiar și elemente în culori de roz pudrat (wow) sau clasicul alternant alb și negru.


Până la urmă, important este să nu spui nimănui, să rămână un mic secret și să pregătești o surpriză plină de afecțiune.

 

Two women standing back to back wearing pink and white clothingTwo women posing for a picture in white and black

             sursa https://answear.ro  

.

Mai multe articole pe aceeași temă puteți citi și Home & Lifestyle cu Answear sau awesome Answear is the answer

 ________________________________________

   Articol scris pentru SuperBlog

 ________________________________________


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu