22 octombrie 2023

Un Nou Capitol în Casa Noastră: Amenajarea cu Gust și Afecțiune

 

 Fără ploi în hanorace: Căsătorie și Evoluție Personală

Sunt un bărbat căsătorit acum și trec prin tot felul de transformări interioare. Sunt fie vesel și plin de speranță, fie mă îmbrac în hanorac și îmi plouă ambundent în el. E ciudat dar cred că urmează ca în curând să arunc toate hanoracele. Putem face un slogan din asta: fără ploi în hanorace.

Dede are răbdare cu mine. Nu știu cum și de ce. Nu înțeleg. Poate că așa este normal. Poate că de fapt sunt mai puternic decât știu eu despre mine sau poate că ea este. Ce știu însă și mi-e foarte clar e că mi se potrivește ca o mănușă.

Vom schimba această încăpere. O transformăm în birou și atelier de pictură. Aruncăm mobilierul vechi și alegem altul nou și mai luminos. Poți așa și tu să intri în “mod artist” și să scrii ceva mai mult.  


Birou și Atelier de Pictură: Transformând prima cameră împreună

Ea este arhitectă. O pasionează decorarea, amenajarea, redecorarea, desenul și schimbările de aspect ale încăperilor. Promit. Am întors toată casa cu susul în jos în acest demers. Doar biroul este neschimbat, pentru că am o stație mare și două monitoare pe el. Acestea sunt grele și au multe cabluri conectate, altfel probabil că ar fi trebuit să intervenim și acolo.

      - Ai uitat, biroul este deja schimbat, îmi spune Dede și îmi sărută obrazul în trecere.

Îmi dau căștile jos de pe cap și o urmăresc uimit cum pleacă, cu atenția concentrată asupra motanului nostru de casă care este și umbra ei. El este un mare amator de uși deschise. În afară de a vedea o ușă deschisă, a doua sa pasiune preferată este să urmărească cum se plimbă degetele mele pe tastatură. Poate că, într-o zi, le va prinde și le va face praf. Poate că asta îl liniștește.. 

motan negru pe favi.ro
    sursă - arhiva personală


Ce canapea crezi că ar fi potrivită dincolo, în birou? întreb eu tare curios.

- Ceva comod și drăguț. Uită-te pe favi.ro, te rog.


Favi.ro: Descoperind Magia Cumpărăturilor pentru Casă

Am căutat. Nu știam ce era acest site. Tot văzusem reclame pentru el, dar eram prea ocupat să mă concentrez pe altceva. Cu toate acestea, uneori, reclamele sunt informative. Se pare că Favi este un motor de căutare mobila. Nu cumperi de la ei, ci doar puteți vedea opțiunile existente in piata - sute de mii de produse, de la peste 250 de magazine din România. Este un concept foarte interesant. Cred că mi-a plăcut.

- Galbenă, o tachinez eu, vrei?

- Ai grijă ce întrebi, pentru că aș putea spune iar da, mă atentionează glumind, dar poate totuși ceva mai sobru. Ar merge crem sau una dintre cele 50 de nuanțe de gri.

mobilier divers pe motor de cautare favi.ro
         sursă - FAVI.ro

Rămân așa în aer, între timp, muzica curge lin în surdină. Melodia crește treptat, și, deși nu mă identific neapărat cu mesajul ei, îmi place enorm. “Da, poate că vom merge pe gri totuși”, îmi spun, simțind dopamina umplându-mi mintea.

În timp ce mai navigam pe Favi.ro, o altă melodie, mai liniștită răsuna în fundal, iar ideile mele despre mobilare începeau să prindă contur. Un zâmbet complice s-a strecurat ușor pe buzele mele: "Oare ar fi o surpriză potrivită să iau un fotoliu de relaxare, eventual cu masaj? Hm, poate chiar într-o nuanță de galben? Cred că va aprecia mai ales dacă vine încadrat frumos în minimalism." În acele clipe, am realizat că fiecare element pe care-l alegem pentru casa noastră poate contribui la confort și fericire, într-un mod cu totul aparte.



 ________________________________________

   Articol scris pentru SuperBlog

 ________________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu