15 iunie 2012

viitor cu plete

" port sub plete o poveste, port un mister pe care nu il poate atinge unul care nu le are. am gâze, am paduchi, natura toată care isi implineste destinul.

 port sub piele fiebinteala, port pasiunea de ieri, cea de azi, cea de maine, cea fara de timp. mai am si sange si  oase, intestine imputite, alte gângănii dezgustătoare care ma ajuta sa traiesc.

 port in suflet un singur lucru, negrul infinitului, negrul care naste lumina orbitoare, negrul care e cel mai potrivit pentru a o incadra, negrul care e singurul capabil sa dea forta fulgerului de care ne este frica.

 tu porti dorul nemarginit, muzica iti canta in pori, muzica iti canta in ochi, muzica iti face corpul sa vibreze, si are armonia lui, in armonie cu ea.

 porti citadinul si banalul, porti emotii, chiar sentimente, suflete desarte ce s-au perindat, porti stelele in păr, clasicul, barocul, neomodernismul...

lumina ta, intunericul meu, stelele si gâzele... "


spuse el plin de importanta, sacadând fiecare cuvânt, incercand sa le accentueze fiecare silabă.

ea ii arunca o privire de foc, recitând:

"Si am mai zis o singura frază
Ia-ma in brate, fara emfază"

so picture this





p.s. si nu uitati de eminescu, http://www.youtube.com/watch?v=8yRTfeC6-Jk


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu