11 martie 2024

Aventura nu are vârstă

 

 Noi începuturi


Anul trecut a venit cu câteva schimbări pentru mine, printre care schimbarea orașului și a jobului. Cum o schimbare atrage și alte schimbări, pentru prima dată am simțit nevoia să fac ceva pentru mine, ceea ce nu am avut ocazia până acum. Evadarea din cotidian pentru o lună întreagă. Întotdeauna mi-am dorit să vizitez Asia, așa că la masa de Crăciun am lansat această idee cu o oarecare temere în voce, și surprinzător Dede a acceptat instant, la fel și fratele meu cu soția, până și părinții au fost interesați.

 

Credeam că până ne mai organizăm puțin, se mai retrag din persoane. Aveam în cap candidații perfecți,  și anume părinții. Stai să vezi, zic, când o să se gândească la ditamai zborul și escală apoi următorul zbor. Dar ce să vezi, vârsta nu i-a intimidat! Ne-am strâns o mică gașcă de 6 persoane, printre care și părinții care nu au renunțat nicidecum. Așa că în următoarele două săptămâni deja cumpăram biletele spre Vietnam pentru luna aprilie. 


Here we come! 

Pentru alegerea cazării ne-am strâns toți într-o sâmbătă, la o bere, la  un vin, după preferințe chiar și gin. Am hotărât că ar fi păcat să stăm într-un singur loc, așa că am decis ca prima destinație să fie superbul oraș Ho Chi Minh urmat de incredibilul Da Lang. Și pentru că un pic de spontaneitate nu strică niciodată, următoarele destinații urma sa le stabilim când eram deja acolo.

 

În timp ce răsfoiam internetul în căutarea obiectivelor, am dat peste un dispozitiv simpatic într-unul dintre video-urile pe care le-am urmărit. A trebuit să caut printre comentarii ca să aflu că acesta este un Traducător instant de la Vasco  gadget-ul care mi-a atras atenția. Inițial m-am gândit că noi, tinerii, ne descurcăm cu engleza, dar ce fac părinții? Ar depinde de noi, ceea ce nu le-ar plăcea prea mult.   Apoi mi-am amintit că un fost coleg a vizitat acum mulți ani Cambodgia și mi-a povestit cât de grea a fost comunicarea, mai mult prin semne decât prin cuvinte. Deci engleza noastră ar ajuta dar nu prea mult. Având în vedere că o călătorie nu înseamnă doar vizitarea obiectivelor turistice și a peisajelor, ci și cunoașterea tradițiilor și povestirilor locuitorilor, am decis să achiziționez un Vasco Translator V4.

 


    sursa - https://vasco-electronics.ro/


Vacanța Completă cu Vasco Translator

 

Știam la ce să ne așteptăm, dar, da, am descoperit un oraș superb, cu clădiri ce îmbină stilul local cu arhitectura chineză și cea europeană - un adevărat oraș-muzeu în aer liber. Dar și aglomerația! Ai vreo idee cum e să vezi o mulțime de mașini, motociclete, scutere sau biciclete care se deplasează în toate direcțiile, fără nicio regulă aparentă și claxonând în același timp? Ei bine, multiplică asta de câteva ori și ai o vagă imagine despre ce am văzut noi acolo. Acum nu cred că o să mai critic faptul că Bucureștiul este atât de aglomerat, cel puțin pentru o vreme.

 

Traducătorul instant ne-a fost de un real folos, l-am folosit aproape în fiecare magazin, restaurant sau obiectiv turistic unde aveam nevoie de mai multe informații. Funcția Translator de imagine te ajută să citești meniul [super șmecher], un panou la metrou sau orice altceva. Trebuie doar să faci o poză și în câteva secunde dispozitivul detectează limba și îți afișează traducerea. Atât de simplu!

 

    sursa - https://vasco-electronics.ro/


Aventura nu are vârstă și vasco limite lingvistice 


Să nu mai zic că în una dintre zile am uitat traducătorul în camera de hotel; ne-am dat seama când eram deja în metrou.  Acea senzație când nu ai telefonul la tine și te simți pierdut și rupt de lume. Ei bine, exact așa ne-am simțit noi fără translatorul vocal. Prin urmare, plin de sine am decis să merg la hotel să-l aduc, în timp ce restul se plimbau nestingheriți prin parcul însorit Rin Rin. Nu era să trimit totuși părinții, nu? 

 

Deci probabil că a fost cea mai bună achiziție ever acest translator. Dacă nu-l aveam, nu aș fi considerat această vacanță ca fiind una completă. Și cum ar zice un mare clasic în viață, "deja mi-am scos banii". Plus că are net nelimitat pe viață free!

 

Mă bucur nespus că am avut ocazia de a vorbi pe diverse subiecte cu localnicii, de a face chiar schimb de povești culturale, dar și pentru a fi ghidați cu succes spre cele mai bune restaurante și locuri de vizitat, care nu erau  poate atât de cunoscute turiștilor. Am întâlnit niște oameni primitori și dispuși să ne ajute cu ceea ce pot. Pe lângă toate acestea, m-am descoperit și pe mine un pic, fiind mulțumit că am făcut ceva atât de frumos, nu doar eu, ci împreună cu cei dragi.

 

  




 ________________________________________

   Articol scris pentru SuperBlog

 ________________________________________


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu