21 aprilie 2023

Litoralul romanesc is cool again

 

Vine vara bine-mi pare

Eu mă duc din nou la mare

 

Cu o bucurie nemărginita mă uit la temperaturile din termometru care cresc ușor în fiecare zi. Ies la balcon în pauza binemeritată iar sorel cel de pe cer mă încălzește nițel. Plăcut.

Cu vremea care se face tot mai frumoasă inevitabil îmi fuge gândul la o escapadă la Marea Neagră.

Iar la mare e perfect. Litoralul romanesc este ideal pentru o ieșire de weekend cât și de o vacanță de mai multe zile.

Răsărit de Soare
Răsărit de Soare, Sursă - arhiva personală




 Mie îmi plac ambele variante și le-am pus în practică pe amândouă de a lungul timpului. Mi-a plăcut că se poate vizita Muzeul de Istorie Națională și Arheologie Constanța sau se poate face un tur la cetățile din zonă. Este interesant să explorezi istoria meleagurilor natale care de altfel este una tumultoasă și intensă. 
Cetatea Enisala
Cetatea Enisala, Sursă - arhiva personală

De asemenea există o întreagă pleiadă de posibilități pentru desfătare cu diverse gustări și mese delicioase. Mai există opțiunea de a practica anumite sporturi de apă. La fel se mai poate gusta și din viața de noaptea exuberantă sau dimpotrivă de liniștea și căldura nesfârșită a plajei pe timp de zi. Desigur există opțiunea adăugării unei băuturi răcoritoare, știi tu, o bere, un proseco... ideal!

Legat de plaje vreau să zic că mi se par absolut senzaționale de când au fost lărgite. Îmi place foarte mult cât de largă este priveliștea și faptul că este atâta loc.

Plaje Magnifice
Plaje Magnifice, Sursă - arhiva personală

Mă uitam de o oferta buna pe net -  în sistemul ia-ți iarna car și vara sanie, iar cazari la mare prin utilizarea unor oferte inscrieri timpurii din primăvară. Găsesc interesant cum grupează site-ul agenției Litoralulromanesc.ro ofertele pe diverse categorii - litoral 2023 cu reduceri considerabile, oferte pentru minivacanța de 1 mai, oferta speciala sau unele chiar Extra Discount. De asemenea poți vedea o extraordinar de mare selecție de cazări posibile pe diferite paliere de preturi, grupate pe diverse stațiuni – lucru pe care îl apreciez ,în mod evident, ca fiind util.

                                Reduceri de până la 40% , Sursă - site Litoralulromanesc.ro

Deja mă pregătesc de litoral 2023. În fiecare an îmi iau o pereche nouă de pantaloni scurți, o pereche nouă de ochelari de soare si o colecție de câteva cărți noi. În plus fac mai mult sport pentru a compensa răcoritoarele de pe plajă. sufletește mă pregătesc imaginându-mi marginea universului pe plaja de la Marea Neagră. O imagine cathartică ce revine în fiecare seară când admir marea pe-nserat.

                                                         Răsărit de Soare , Sursă - arhiva personală

Și prefer să am programată din timp vacanța ca apoi ajung să tot amân. Mă trezesc că trece anul și nu am fost in concediu, plus că ofertele timpurii sunt mai bune.

Cum aleg o cazare? In primul rând caut sa fiu cat mai lejer. Iau cazare cu un mic dejun ca sa mănânc ceva de dimineață, dar apoi pentru prânz și cină prefer să caut ceva diferit. Îmi place sa explorez diverse bucătarii și gusturi așa că nu pot sta locului. Iar la nivel de confort mă încadrez undeva pe la trei stele. E prietenos cu cardul dar are si unele facilități elementare incluse. Totuși când ajung în hotel, seara,  vreau doar să dorm, așa că patul trebuie să fie foarte bun, iar restul dotărilor le consider bonus.

Cam așa ar arata pentru mine o vacanta reusita pe litoralul romanesc. Iar împreună cu Dede reușim chiar să facem o astfel de călătorie să fie o vacanta fericita. Nu rămâne decât să iasă sorel mai hotărât dintre nori că de restul ne ocupăm noi, inclusiv sa facem litoralul romanesc cool again.

 

                                             Hotel Vega , Sursă - site Litoralulromanesc.ro


Tu ce părere ai despre litoralul romanesc? Ai fost fost pe la Marea Neagră anii trecuți? Dacă da,  de ce? Dacă nu, de ce? Cum ți se pare oferta de cazări de la noi în general și in special cea de la agenția Litoralulromanesc.ro?

Lasă-mi un semn în comentarii, sunt curios ce părere ai.

Hai, spor la concedii!

 

 

 

                                                                                                                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu