07 aprilie 2023

Hotel runner and seagull’s brother

 


O zi obișnuită de vară. Soarele de pe cer coace nemilos totul în jur. Arșița o arde așa de câteva zile bune.   La radioul vechi din gradină picură cuvintele unui jurnalist. Se pare că vremea caniculară va mai ține cel puțin câteva zile.


Îmi trag pălăria de paie de pe cap și mă uit la cer spre vest - tot nici o urmă de nor. Îmi cobor privirea asupra prunilor plantați de mine acum câțiva ani. Frunzele ofilite și unele deja gălbejite dau senzația unei livezi foarte triste de toamnă. Poate că era o idee bună să plantezi niște nuci totuși. Ei nu cedează niciodată la condițiile meteo, mă gândesc admirând nucul imens sub care îmi odihnesc oasele.

Ok Igor, hai să mai facem o verificare mentală. Camera Estului, cea cu vederea superbă la mare și terasa generoasă – eliberată și curățată, schimbat flori și împrospătat bol cu atenții. Camera Veselă și camera Zglobie sunt încă ocupate trei zile cu cele două familii și copii lor mici. Camera Nordului cea cu terasă și hamace colorate se eliberează mâine. E bine.

Cu o mișcare lentă, datorată exclusiv caniculei aducătoare de venit, îmi scot telefonul din buzunar și răspund la apel.


-            Da?..
-          Bună ziua, în legătura cu o rezervare vă sun, mă uitam pe site și văd că mai aveți o cameră liberă. Oare se poate de mâine? ciripește obosită o voce corporatistă.
-          Da. Dacă ziceți că e încă liberă o puteți rezerva, desigur!
-          Păi, de asta vă sunasem să vă întreb și care ar fi prețul.
-          Da, este exact ca pe site, îmi cer scuze, am opțiunea autopilot activată și nu prea mă uit la rezervări. Am doar grijă să aranjez camerele. Cât mai e prețul afișat? întreb cu o curiozitate pură.
-          Păi e cumva sub media zonei, dar mai mult decât acum câteva zile...
-          Vă pot oferi un discount sub formă de cashback dacă vă cazați minim 3 zile. Am înțeles că ține vremea bună, vă dau și un pahar de țuică.
-          Mulțumesc! Vocea corporatistă zâmbind încheie apelul iar eu mă întorc la grădina mea.

Hotel Runner - orientat spre vânzare


Un pescăruș bezmeticit de căldură îmi atrage privirea în timp ce îmi pun telefonul înapoi în buzunar. Mă uit zâmbind la el cum se plimbă pe sub pruni căutând un pic de umbră. Îi fac semn să se bage sub nuc, dar nu pare că a înțeles ce încerc să îi transmit. Mă caut prin buzunare și găsesc un baton proteic început din încăperea curățată. Rup tacticos o bucățica și i-o arunc pescărușului. Acesta se uită neîncrezător la mine și stă puțin în indecizie. Pofta însă învinge și se apropie de colțul de baton proteic făcându-l să dispară ca prin magie.  Mai rup o bucățica și o arunc un pic mai aproape de nuc. Cu un curaj nesăbuit, pescărușul vine puțin mai aproape teleghidat doar de poftă. Acum e foarte aproape de umbră.


Din adâncul grădinii în viteza mare vine bebe fugărind un fluture și Dede mai în spate alergând să prindă bebe-le. Mă ridic rapid și o prind pe Olivia ridicând-o spre soare odată cu pescărușul care a luat-o în zbor. Mă învârt de 2 ori și apoi o las jos să ne odihnim ambii. Olivia gângurește fericită și Dede se alătură mulțumită.

 

Hotel Runner - adaptabil și automatizabil



În liniștea așternută stau și mă gândesc cât de inspirat a fost gândit mutatul pe timp de vară la mare. Patru camere închiriabile aduc un venit bunicel iar Platforma HotelRunner se ocupă cam de toate. Anume Funcția AutoPilot prin care mi-am automatizat vânzările in funcție de rezervări și perioadă îmi asigură un grad de ocupare aproape ideal. Actualizează și prețurile si numărul de camere disponibile pe toate site-urile de rezervări în timp real pentru a nu apărea tot felul de situații neplăcute.



Am auzit o notificare în buzunar, semn ca domnișoara de la telefon s-a hotărât. A accesat sistemul de rezervări hoteluri pensiuni iar acesta deja i-a trimis mail-urile cu informațiile necesare în limba română. Dacă ar fi fost din alta țară oaspetele acesta ar fi primit mesajele în limba țării de proveniență. De asemenea dacă ar fi avut nevoie de servicii extra în e-mail există și opțiunea de transport de la aeroport sau oferirea unei camere mai bune (când e disponibilă). În sistemul de relationare cu clientul mai există și opțiunea de a trimite și mail-uri programate post cazare pentru a oferi diverse bonusuri ca măsură de fidelizare. Și asta fără ca eu sa îmi consum timpul cu sarcini de trimis e-mail-uri sau mai rău cu explicații telefonice nesfârșite...


Zâmbesc, pescărușul a revenit și se uită curios la noi cum stăm leșinați de căldură și oboseală. Mă gândesc râzând încet că dacă chiar îl conving să devină pescărușul pensiunii poate să ia liniștit job-ul meu. Cu sistemul de management hoteluri și pensiuni pe care îl folosesc ar fi în stare. Ar fi primul pescăruș în gestiunea Pensiunii Seagull’s Brother.

Hotel Runner - Opinie



Lasă-mi un semn în comentarii. Sunt curios de părerea ta!

  ________________________________________

      Articol scris pentru SuperBlog

 ________________________________________


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu