21 august 2012

madness/muse


Acum il vad simplu, acum nu il vad deloc ca e prea mare, apoi dispare si nici nu inteleg unde sa inchis.

E asa cum nu poti sti. Niciodata nu vrea sa fie previzibil, niciodata nu zice cu adevarat ce se intampla cu el, nu se tradeaza, dar eu vreau sa stiu ce culoare au pentru el dormitoarele perfecte, vreau sa stiu unde e locul in care se gadila, vreau sa stiu unde il doare ce-l mai rau, in care parte a sufletului, ii vreau rockul tot in mintea mea, as vrea sa fiu eu the muse pentru el, sa ii fiu si plapuma si perna si cearsaf, si daca se poate, chiar prosop de dimineata cu aroma lui preferata.

Unde te pot gasi daca nici visele nu mi le stii, daca nici tie nu ti le dezvalui?.. ce te apasa pe sprancene dimineata, dar seara cand perna devine grea. Unde e soarele cel mai bun pentru tine. Daca pierzi un ochi mai vezi lumea la fel? Daca nu mai ai o mana o sa ma mai doresti? Dar daca mi le pierd eu pe ambele? Iti place sa adormi in iarba din padure unde misuna furnicile, sau faci alergie de la acidul lor, sau te gadila in ureche si razi pana la infarct?

De ce ratacesti in beri pline si goale, de ce fumezi si atunci cand ai vrea sa alergi, de ce nu scuipi tot raul pur si simplu ci doar cand mergi arareori la baie. Cum ti-ar pica o palma peste spate daca as avea un frate mai mare, ti-ar fi frica? Dar seara printre dubiosi, dar ziua in gara, dar la mare, dar in cel mai crunt cosmar al meu, dar in al tau...

Te gandesti la moarte, la copii, la nepoti?.. la dumnezeu stiu ca da, dar nu-ti place de el ca zici ca nu exista, zici ca ar fi viata prea frumoasa si de fapt nu e...

Iti place austria, dar germania, dar franta, poate africa de sud, sau cine stie, poate la jamaica visezi in secret.

Poate vrei sa dezvolti un motor unic cu care sa zbori in stele si sa nu te mai intorci, pentru ca vrei sa fii un explorator si sa descoperi lumi, tu columb cu ochi de curcubeu...


picture



p.s.  "nu am mai scris nimica" chapter II...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu