26 august 2012

1-2/ iar alternativ

"hai zi ra.. hai zi numele meu"

unde esti, unde esti ra?

te caut tot timpul, te caut dar nicicum nu as putea sa te gasesc in aceasta lume ireala, palida/colorata/plina de greseli/fantastica ca o pictura de dali/intre curenti abrupti-verticali de cosmar...

in taiga nu esti, nu este nici cea mai inocenta caprioara sau vulpe, nici copacii nu par sa fie ei insisi, ci converg toti in acelasi punct, acela nefiind centrul pamantului, dupa cum ar fi normal, ci centrul universului/inimile frante...

in subteran, tot nu esti, nici printre radacinile vechi de secole, nici prin canalizatiile pline de tot ce vrei, de cele mai scarboase substante cunoscute omului, dar placute pentru sobolani...

"hai dido, deschide ochii..."

dar ii tin deschisi, nici nu ma uit la soare, nici nu bate vantul in fata cu furtuni/vijelii/crivat sau curenti marini! ii tin larg deschisi si te caut pretutindeni.. la naiba ra! m-am saturat de ghicitorile tale si vesnicile tresure hunt-urile. uite am sa ma pun pe aceasta movila si sa nu mai imi zica nimeni vreodata dido daca ma voi ridica de aici!

"dido te rog sa nu renunti niciodata, te rog..."

ce se intampla, dido se uita speriata in sus, cum e posibil, oare am innebunit? sunt sigura tocmai am simtit un sarut pe frunte... ra? ra ajuta-ma... a simtit cum isi pierde puterile, cum i se inchid ochii, cum sangele se ingoasa, soarele se lasa incet, toate stelele se vor stinge... unde is bratele tale, tine-ma strans ra, vreau sa dorm mult, vreau sa dorm insa doar in bratele tale...


"didoo...."





p.s. posibil in seria "nu am mai scris nimica"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu