31 august 2012

ig cel brav

ig se ridica de pe pat ca sa urmeze, un curs al ganduilor, necontrolat de mine...

eu ca un autor/povestitor zelos si pasionat, imi ideplinesc constiincios munca, fluturand puternic din maini si picioare in disperatul gest al meu de a-mi indeplini diversiunea astfel incat sa ii distrag atentia si sa il abat din cale. dupa cum stiti orice povestitor omniprezent/omnipotent/si desigur in vigoare absoluta are mai multe obligatiuni, eu mi le-am ales pe ale mele cu atentie: biciuirea puternica a personajelor peste fesele roz, palmuirea intentionata/neintentioanta, deasemenea le indrum ca sa poata sa se inscrie in diferite tipare mai mult sau mai putin complexe si alte ocupatiuni intamplatoare...

in neatentia lui, ig se impiedica de un picior de pat, desigur speriat de vantul bratelor mele.(nu ma poate vedea, e doar un personaj obisnuit). a cazut in haul mare de pe covorul mare national, decorat cu roz si alte culori caracteristice ale statului pitiponcilor/altor creaturi asemenea. desigur, a incercat cu disperare, sa isi asume un rol diferit de pitiponc/si nu cocalar(prea urat) cheltuindu-si banii pe cersetori/ bere ieftina si proasta din fire/ carti de duzina/de colectie/alte carti ce provoaca erectii intelectuale sau mult mai putin folositoare...

din firea lui ig nu isi permitea sa isi insuseasca cu desavarsire rolul de nepitiponc,  acest lucru l-ar fi dezonorat prea mult, astfel mai pastra o mica parte si pentru haine tipatoare - galbene/ argintii/ albastre/ dar in nici un caz blamatul verde intalnit si la diversi pomi. de asemenea se preocupa mult si cu promovarea culturii underground a muzicii de colt de camera, cea scrisa la marul electronic pe portretul luminos. in fata oglinzii de  obicei avea cel mai mare noroc/inspiratie/deosebit sarg/ puternic impact asupra lui si a semenului din oglinda.

reusise cumva sa iasa din prapastia covorului si atunci sa indreptat spre usa. neurmand calea indicata sublinimal/subliminal/sub divan/sub susan crestea un morcov ardelean/.... de mine, i-am aplicat puternic si rapid/aproape acid o pereche de palme dureroase de i s-au lovit maselile de jos de caninii de sus. surprins, a lesinat... decorul a fost schimbat rapid pentru o noua scena!


instructiuni- listen to music while reading
                  picture this



pink floyd - money

p.s.  la multi ani tuturor vorbitorilor de limba romana!!! e sarbatoare nationala :"limba noastra cea romana"
p.p.s cate mai multe p.s. pe viitor pentru Fideli
p.p.p.s muzica incearca a fi si ea ceva pe fundalul cuvintelor, imaginile sunt cele mai importante, savurati la un ceai/cafea/supa cu taitei/bere/pere/alte mere/ vin/pelin/poate venin/ dar nu chin


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu