10 decembrie 2023

Jocurile foamei: Balada șerpilor și a păsărilor cântătoare - afterview review


L-ai văzut? Ți-a plăcut? Îți las niște impresii?


Războiul Marvel vs. Ceva Diferit: De Ce Am Ales Jocurile Foamei?

Am fost în weekend la cinema. Era să aleg între asta și ceva din universul Marvel. Mi se pare că lumea s-a cam săturat de Marvel, chiar și eu, așa că am zis că merg la ceva mai diferit. Îmi plăcuse Hunger Games-ul acela vechi, mă gândesc că cel nou nu poate fi chiar atât de rău, nu?

hunger games


Desigur, cel nou nu continuă povestea, ci se întoarce în timp, așa că, într-o oarecare măsură, îți poți da seama ce s-ar putea întâmpla, în linii mari. Ceea ce, pentru cei care au văzut deja seria veche, e un fel de spoiler, nu-i așa? Dar mai departe, lucrurile sunt diferite


Fețe Noi pe Ecran: O Revelație în Distribuția Jocurilor Foamei

Din prima pot să spun că nu am recunoscut actorii. Era doar Peter Dinklage, dintre actorii mai cunoscuți. Este înviorător să vezi fețe noi și tinere la cinema.


Întoarcerea în Panem: Haosul După Război și Declinul Hunger Games

Acțiunea se petrece la începutul Panemului, imediat după sfârșitul războiului. Sărăcia este omniprezentă și toată lumea pare în haos. Capitolul a câștigat, dar lipsește strălucirea din filmele din seria originală, iar Hunger Games sunt în declin. Contextul mi s-a părut și el potrivit. În ultima perioadă, filmele au acțiunea într-un univers perfect dar lovit de apocalipsă, o paralelă cu lumea reală, îmi imaginez, sau au un context din care urmează să iasă într-un viitor luminos. Acest film pare mai realist prin prezentarea unor imagini ample, generate CGI desigur, ale unui oraș în reconstrucție, un fel de anii '50 ai secolului trecut.

hunger games

                        sursa: www.buzzfeed.com

Umorul Filmului si Drama Personajelor

Sunt și elemente comice notabile. Aș zice de dronele de apă, prezentatorul meteo, drama conducătorilor de Hunger Games. Desi unele linii par mai grosolane, ele sunt totuși foarte credibile. Oamenii, până la urmă, văd atâta complexitate cât sunt capabili. Desigur, personajul principal este complex, iar evoluția lui prin film este cumva sinusoidală. Și, deși, parcă cu tot dinadinsul nu dorește decât să-și ajute familia, pe sine, cetatea și țara, prietenii și televiziunea chiar, sfârșește prin a-și depăși toate credințele și principiile. Probabil că ideea din spatele acestui film ar fi undeva în zona aceasta: poate fi omul cât de puternic, viața îl modelează cum crede de cuviință pentru a supraviețui.


Final Deschis și Recomandări: De Ce Merită Văzut 'Balada Șerpilor și a Păsărilor Cântătoare

Per ansamblu, cred că am dat poate prea multe spoilere, dar pentru concluzie zic așa - imagine bună, sunet bun, actori tineri și credibili, poveste și acțiune suficientă iar finalul deschis. Probabil că e mai bine să citiți cartea după ce vedeți filmul pentru a vă putea bucura cu adevărat de el. Mergeti la cinema pentru că are scene care sunt mult mai potrivite pe ecran mare decât pe TV sau PC.


Spor la vizionare

 

hunger games
                      sursa: https://www.imdb.com/title/tt10545296/?ref_=tt_mv_close


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu