02 iunie 2017

muz

ce-mi tot scormonești atât prin sulfet, îmi tot cauți culoarea ochilor prin ape, de ce îmi tot arunci în mâini scule, nu auzi? nu am chef de crampe.
mă numesc muza-ți. vreau să-ți curm liniștea și plictiseala. hai fă ceva, mișcă ceva, răstoarnă ghiveciul ăla
îmi tot cauți prin eritrocite, tot ațâți-mi ultimile sinapse. ți se pare că am vârsta celor cu ochii mari și superbasuri în urechi? du-te la ei că au sexul fierbinte.
mă numesc muza ta cum ți-am zis. hai să vedem oglinda, hai sa mișcăm mobila, hai adună ghiveciul ăla
arcuri aduni din ventriculele mele, valuri și furtuni electromagnetice. o să scufunzi nava asta, iar eu, oar aștept ultima eclipsă al luminosului Jupiter. lasă-mă-n acalmia mea
uită-te la buzele mele umede tridimensionale. ascultă-mi respirația in urechea ta adevărată. prinde-mi piciorul stâng și fă ce vrei cu el. azi eu decid și fac mofturi.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu