14 iulie 2014

iulogie

...desigur e o prostie!
- tu sigur știi ce vrei?
Cum adică din unu doi sigur trec la trei?
- Hai dansează sub Maitreiy
Tu vorbești sau crezi în D-Day?
- eu le fac pe amândouă!
Tu nici pe una nu o termini!
- Nici să le încep nu-mi plac(e), de parcă nu mă cunoști propriu-zis mai mult decât știe cineva ceva despre un anumit lucru vreodată în universul acesta timpuriu și plin de alte universuri paralele printre ele și toate vechi în esenta lor concentrată, dar tembele (aaaaaaaaaaaaaah!).
ielele...
- ploile!
le le le
- pes(h)te noi va veni și blestemul cocunului care se vrea parizian în timp ce înca nu a cunoscut-o pe chirița cea mare...
Ștefanița?
- mă reflecți ca un prost!
sunt doar un alter ego, nu am aplicație de cosmetiz(o)are(?)
- (dar(ling) le are!)

T(ool)hc


Tool - Reflection

p.s.  desigur că e doar eulogie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu