17 octombrie 2012

artnelosfera/alternosfera/art in the exact sphera

ar fi trebuit sa o fac mai inainte, dar eram ocupat cu niste asimovi pusi pe fapte intergalactice.

acum ca stau si ma gandesc, tot timpul am vrut sa merg la un concert de al lor, dar cumva tot timpul iesea ceva in cale si nu mai ajungeam...

asa ca de data asta am hotarat, orice ar fi, o sa merg la acest concert.

undeva au fost numiti "baietandri".. stau si ma gandesc, eu cred ca ii cunosc de vreo 5-6 ani, pe atunci sa fi avut 20 de ani ( desi sunt sigur ca aveau mai mult, tobosarul e carunt doar ) deci in jur de 26... ok e o figura de stil "baietandrii". una buna.

ajung la "locul de joaca" si imi iau un suc de portocale, fructe culese dintrun copac national zis stejar...
liniste si agonie, pe scena nu se arata nimeni.

atunci nu mai imi ramane decat sa ma pozitionez undeva si sa astept... trec cinci minute si apar pe scena si fara ca sa mai zica ceva incep sa cante " ne uneste ne desparte ", desigur adresata publicului.. de la primele acorduri mi s-au activat niste resorturi pe interior si capul, mainile, picioarele isi traiau propria viata...

cand sa terminat prima piesa, am observat extazul in privirea tuturor, transpiratia pe frunti si in aer, si brusc auzeam si strigatele de bucurie...

apoi a urmat o adevarata poezie de titluri, bassuri, voci, maini si picioare, delir de ocazie...

apoi brusc 511

liniste si agonie.. cat sa fi durat, 2 ore? zici ca au fost exact 10 min. padurea nu mai avea resurse, sa plecam cu virgula in suflet.


si restul http://cjl.ro/ZSW


p.s. pentru un urmator proiect am nevoie de o voce in ascensiune, poate chiar imediat la start.. sugestii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu