08 noiembrie 2015

pariu cu ponta

Nu am vrut  sa zic nimic despre tot ce s-a întâmplat în ultimile zile, tragediile câte s-au întâmplat în  România zilelor noastre.
Am tținut o pagină nouă tot timpul deschisă că să țin minte și să mă pot abține. Consider că la câte revolte, și păreri, și rahaturi s-au scurs pe această temă ar fi cel puțin inutil să mai zic și eu ceva, mai ales că nici nu am ceva tocmai deosebit de zis.
Cu toate astea mă tot frământă tema...
Cum e posibil, cum zicea și nemuritorul nostru președinte, ca în anul după Hristos 2015, în București să se poată întâmpla așa ceva? Cum e posibil ca nimeni să nu își poata asuma tragedia? Cum e posibil ca oamenii încă să moară la atâta timp după? Ce vom face la o calamitate mai gravă? Chemăm buldozerele și americanii să facă o țară nouă?
Trei demisii au fost cel puțin necesare, e timpul ca justiția să își facă treaba acum ca trecerea de la cele mai înalte poziții spre cele mai joase și neonorabile să se petreacă în mod logic pentru a acoperi umilințele zilnice la care a fost supusă o parte a țării.
Acest pas e necesar doar pentru a putea trece mai departe. Știm cu toții că schimbările nu se fac peste noapte sau timp de o săptămână. Dar știind că faptele pot fi condamnate și responsabilitățile pot fi împărțite deja se poate vorbi despre un început. Nu cred că e nevoie de meritocrație sau tehnocrație sau cine știe ce cuvânt care sa ămbrace sistemul sub o altă haină. E nevoie doar ca cei aleși să nu fie lăsați să fie îmbătați de putere si lingușeli transpartinice. Mă gândeam la un moment dat că dacă ponta își lua un consilier care să îi zică zilnic ce greșeli face în 3 luni am fi avut un premier strălucit. Bine poate nu chiar strălucit dar unul suportabil era posibil. Recunosc insă că el a caștigat oricum pariul făcut de mine cu imaginea lui de peste tot. A stat cu cel puțin 2 ani mai mult la Palatul Victoria decât mă asteptam.
Dacă unii se așteaptă ca să apară soluții prin aceste articole postate peste tot de tot felul de oameni mă îndoiesc că e nesar sa aiba astfel de gânduri. Soluțiile se afla totuși în altă parte la oamenii care au făcut școli pentru asta, la școli făcute pe bune mă refer.

cu considerațiune,
wta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu