10 octombrie 2015

cerule

Sub toate se afla aceleași lucruri mereu, mereu se repetă sub forma unor generalizări nasoale inventate doar pentru a ne putea scuza impotența.
În cele mai adânci și ascunse locuri coturile folosite sunt uneori motive de bucurie pentru durerea dulce care o pot provoca în clipe de singurătate, mici ființe ce se simt sociale și pline de pasiune.
Peste toate se pot ridica aburi de alcool, thc, prafuri inrespirabile sau cenuși zburatoare, smoală răsturnată peste sărmani cu idei greșite și afuriți în convingeri
cum unele idei adună mai mulți adepți decât altele acestea pot răzbate și când nu au logică, un alt concept care ne scuză impotența.
Deci ne ridicăm cu toții și luptăm împotriva sărăciei și tot ce primim în schimb nu e decât mai multă mizerie.
În fiecare seară mi se zbate o venă nespartă și pe care îmi vine să o scot afară ca ultima parte a corpului care îmi amintește de o umbră a mea care umbla odată pe pământ cu capul în nori.
Sub piele îmi umblă piersicile și prunele umplute cu viermi belicoși convinși că viața nu e ultima redută


the crow and the butterfly - shinedown [pull remix]

p.s.

https://goo.gl/photos/Tm4pd7D8unw16z9H6


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu