11 mai 2015

#dedinainte

mi te cheamă câteodată noaptea să-ți zică absoluturi
eu cânt mai bine pe-ntuneric și pe cald mai ales
nu te-am întrebat nimic, nimicule
nici eu nu ți-am zis mare lucru, decât unul micc
vreau și eu totuși să mai cânt
iar eu din kind în cand să fluier
un picior mi-aș alege
iedul sa m-alerge
să-i dau culoare și poate altă lege
să consume negative energii și erjhagiboh...
nu mai plânge că îs bine
știm, și noi, și toți, și alger...

copile iti zic dinou
ia un pic pune mana pe stilou
invata unaalta, dela unualtu
si vezi cum faci sa fie bun
daca te arunci incet in viata
poti sa ajungi sanumaintri stii situ

de la mijloc în jos
doar minune și os
de la mijloc în sus
abis și presus
cu toate mai am ceva
dar din ochii tăi din nou
mă cheamă magia
și un chiar alt fior

aruncă-mi pixul acela-n ochi
ca și așa-mi orbește
de la soare, nu, de la lună
și a stelelor cunună
de albastru inundă
totul și tortură
nerv
și melc
și prescură




superheaven - dig into me



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu