18 aprilie 2014

#prietenpastorpantelimonpandorum

Hai zi-mi cum te cheamă și de unde vii. De fapt, dacă îți aplic o palmă te superi? De ce crezi că poti să  ignori tot timpul așa, de parcă nu exist. Prietene!
Aseară am visat că cerul îmi era prieten. Îmi era atât de prieten încât puteam să îl respir și să îi dau puteri. Dar ce mai puteri!..
De unde vii prietene?
De câteva nopţi încoace tot ce văd sunt doar mici fetiţe care plâng și apoi aleargă fericite peste tot.
De când mă tot bucur că tot plouă. Prietene, respiră!
Hai să dăm mână cu mână cei... Cine prietene, cine ești?
Curaj să poți ajunge cît mai aproape de ceva, curaj să te poți asculta... auzi?
Hai - două, trei, douăzeci și cinci. Poți să numeri că oricum doar numere rămân.
Te-a lovit prietene!

thc ths


Dead Poetic (feat.Chino Moreno of Deftones) - Paralytic

p.s.  hai prietene

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu