31 martie 2013

soir est

~imprumuta-mi ochelarii tai
pai..
hai ca nu vad pana in adancul sufletului tau~

dimineata cu soare nerasarit, sta undeva ascuns dupa un deal si asteapta momentul programat ca sa apara.

tu decizi ca fiecare stea ce moare e un vis gandit si indeplinit.
eu ma scurg pe pereti ca o umbra, incercand astfel sa ma feresc de covorul mare cu imprimeu de urs polar..

~ochelarii mei nu vad in adancuri, is de departare
adancurile au orizonturile lor, iar din coltul asta de camera pare sa cuprinda tot universul
daca promiti ca nu aduci o mare...~

dimineata e de primavara, soarele inca nu se simte suficient de asteptat, sau poate ca i-a stat ceasul

tu decizi ca stelele fluorescente sunt cele mai longevive si le mai arunci cate o privire fericita
eu curg mai departe si ajung in bordelul soarelui.

soarele se rusineaza si se arunca pe cer intro splendoare matematica


~o sa vina momentul si o sa ii vreau inapoi
o sa vina momentul si atunci o sa ti-i dau pe ai mei
tu nu ai decat de soare
cine e de vina?~


pct ths

deadmau5 and kaskade - i remember ( mr fijiwiji and laura brehm remix)

p.s. cu primavara nu te joci

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu