19 noiembrie 2014

'68#ro2014

fără îndreptări de comportament ne simțim în lume ca niște mici egoiști perfecți, mici opere de artă desăvârșite
fără să uităm să ne uităm în oglinzi nu putem să vedem decât cuta perfectă, linia care ne avantajează, pistruil magnific,
fără astea nu am fi decât niște numere
bare negre pe hârtie,
sensibile la lumina roșie
ce ard ca lumânările


aha
noi doi și alții doi de la doi
eu nu sunt un număr, nu sunt o cifră, nu sunt vulgară
tu ești ceea ce ai fi putut să fii mai mult doar dacă mi te întruchipai în imaginație - cadână cu mers de zână
mai zici asta o data si-ți șterg memoria
ți-i descărcat laserul, zi-mi cum te cheamă, este numele la fel de magnific ca tine?
eu sunt cursul vieții tale
știi de când mă urmărești încă?


mai veniți pe la noi, de săptămâna viitoare aducem și căprioare
sincer cred că am înțeles destul de bine cum e cu carnea neconvențională
să nu credeți că ce v-am servit astăzi este acea carne sau cea de săptămâna viitoare, am putea să vă servim însă oricând orice. vă mai așteptăm pe aici, acum ca știți și acest lucru.


periculosul drum al mătăsii,
pesimistul drum al sării
presupusul drum al sângelui
prestigiosul drum al evoluției




the killers - here with me

p.s. 

p.p.s. criminalii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu